Tuesday, July 1, 2008

Happy Anniversary!

Today is our two year anniversary. Hooray! I suppose that a retelling of how we met is in order. :)

We met one fine evening at the end of August in 2005. I had tagged along with my roommates to a party someone was having in our new ward. "Party" is defined by BYU students as "a gathering of people who play video games, drink pop, eat some chips, and flirt with others of the opposite sex". So, me being me, I saw a super cute guy at this party wearing a Tommy's T-shirt (Tommy's is a hamburger stand in CA that revolves around amazing chili) and so I thought to myself, "Hmm, he's super cute and from California. I must meet this man!" So I go up to him and strike up a conversation, and he's answering my questions but looking at me kinda funny. Then he reaches over to the girl sitting next to him and holds her hand... yeah. Whoops. My bad. I ended the conversation quickly and sought refuge with my roommates. Of course, this guy was Stephen.

A few days later, Stephen and his hand holding partner broke up and I went in for the kill. Well, sort of. My roommates found out they had broken up, and I was still intrigued. I made sure I was the last person to get an interview by the Bishop after Church (he was executive secretary at the time) and the Bishop suggested that Stephen walk home with me. Muah hahaha. A short time after that, one of my roommates was dating one of Stephen's roommates, and that roommate was the only other person in my apartment who did not go home for conference. So I followed her over to Stephen's apartment (who wants to watch conference alone? not me!). He wasn't there at the time, but he got home a short time later and I made room for him on the love seat. He came over and sat by me, somehow we got in a tickle fight, and here we are with a baby. Haha, okay that sounds a little extreme, but anyway, things got off to a bit of a rocky start (I broke up with him, but found him irresistible and we got back together) and we got married 9 months later. Hooray!

I hope you enjoyed that as much as I did writing it.

P.S. Sorry the updates have been slim. We just finished one semester and got plummeted right back into another. I'll do better, I promise. :)

P.P.S. I got straight A's! Yes!

2 comments:

  1. haha, that's funny! Happy Anniversary!

    ReplyDelete
  2. yay! cute story! I also saw you have the breaking down counter! i didn't know you love the twilight series! me too! are you going to pick up the book at midnight? my friends and i are going to borders if you want to come with us! :) :) :)

    ReplyDelete